sobota, 3 listopada 2012

Recenzja: Love2MIX Organic Szampon Stymulujący Wzrost



Love2MIX Organic Super Intensywny Szampon dla wszystkich typów włosów - Ekstrakt z Organicznej Pomarańczy i Papryczki Chili - Stymulacja Wzrostu




Opis: Szampon zapobiega wypadaniu włosów i stymuluje ich wzrost, ma odżywcze i rewitalizujące działanie. Za pomocą zawartego w składzie organicznego ekstraktu pomarańczy szampon głęboko oczyszcza włosy i skórę głowy, wzmacnia cebulki włosowe i pobudza wzrost włosów, odświeża skórę głowy. Organiczny ekstrakt z chili poprawia krążenie krwi, zapobiega wypadaniu włosów. Szampon ma przyjemny zapach, nadaje się idealnie do pielęgnacji każdego rodzaju włosów i skóry głowy.


Cena: 17, 50zł za 360ml.

Składniki aktywne:

  • Organiczny ekstrakt z pomarańczy (Organic Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract) - oczyszcza włosy i skórę głowy, wzmacnia cebulki włosowe i pobudza wzrost włosów, odświeża skórę głowy .
  • Organiczny ekstrakt z papryczki chili (Organic Capsicum Frutescens Fruit Extract) - poprawia krążenie krwi, zapobiega wypadaniu włosów .
  • Ekstrakt z ziarna kakaowca właściwego (Theobroma Cacao Seed Extract) - nawilża, poprawia objętość włosów cienkich zachowując ich lekkość.
  • Żeń-szeń (Panax Ginseng Extract) - wyciąg z korzenia żeń - szenia stosowany jest w kosmetyce jako preparat odmładzający skórę i zapobiegający łysieniu i wypadaniu włosów.


Skład: Aqua with infusions of Organic Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract, Organic Capsicum Frutescens Fruit Extract, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Sodium Cocoyl Glutamate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Theobroma Cacao Seed Extract, Panax Ginseng Extract, Benzyl Alcohol, Sodium Chloride, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, Citric Acid, Lycopen, Caramel.

Moja opinia: Wspomniałam już, że jest to mój ulubiony szampon. Ale po kolei. Produkt zamknięty jest w ładnej buteleczce. Jego zapach nie każdemu się podoba, mi natomiast przypadł do gustu. Pachnie on gorzką pomarańczą. Konsystencja nie jest wodnista, lekko galaretkowa, pomarańczowa. Szampon ma wysoko w składzie substancje aktywne. Co do działania to używałam go w tym samym czasie co maskę drożdżową, ale częściej i muszę przyznać, że naprawdę włosy zostały pobudzone do wzrostu, wreszcie ruszyły z miejsca. Pojawiło się również bardzo dużo babyhair i wiele z nich wydaje się być grubych i mocnych. Obecnie zostało mi go na jedno-dwa użycia, ale jeszcze kiedyś na pewno zdecyduję się na kolejną buteleczkę. Zainteresowała mnie również wersja z efektem laminowania i postanowiłam ją zakupić, ale o tym później. Ogólnie szampon polecam wszystkim, szczególnie tym, którym zależy na przyspieszeniu wzrostu włosów ;)


Pozdrawiam serdecznie!

3 komentarze:

  1. widziałam go i w końcu nie kupiłam i widze, że to był błąd :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten szampon zachwala cała blogosfera! Planuję jutro kupić go na stronie Kaliny (na ich fb jest info o rabatach i gratisach do każdego zamówienia z okazji Dnia Kobiet) - cała seria Love2Mix będzie moja :D Powstał świetny wpis (nie mój blog), którym będę się sugerować przy wyborze szamponów (oprócz awokado i chili ;) http://whiteinnocentt.blogspot.com/2013/01/szampony-love2mix-organic.html - polecam lekturze ;)

    OdpowiedzUsuń