piątek, 11 stycznia 2013

Recenzja: Ruska Bania Wzmacniająca



Ruska Bania Maska wzmacniająca korzenie włosów - kefir i chleb żytni
 
Mimo porządnego zapakowania trochę zmokła podczas transportu :/



Opis: Maska do włosów na bazie zsiadłego mleka oraz żytniego chleba. Wchodzące w skład maski składniki wzmacniają korzenie włosów, chronią włosy, zapobiegają nadmiernemu wypadaniu włosów, napełniają włosy energią i zdrowym wyglądem.
  • Chleb żytni to źródło witamin, dlatego w Rosji od wielu lat używany jest jako skuteczny środek do pielęgnacji włosów. Chleb żytni odżywia, ujędrnia, regeneruje, zapobiega rozdwajaniu się włosów i ich łamliwości.
  • Kefir wzmacnia strukturę włosów, poprawia krążenie krwi, nadaje włosom objętość, blask i ułatwia rozczesywanie.


Cena: 19.99zł za 400ml

Skład: woda, emulgina, kwas cytrynowy, wyciąg z chleba żytniego, kefir, perfum, katon.

Moja opinia: Maska znajduje się w uroczym, plastikowym słoiczku, kojarzy się z konfiturami. Konsystencja produktu jest ciut zbyt rzadka. Pachnie słodko i delikatnie, jak waniliowa kaszka manna. Posiada krótki skład, bez zbędnych substancji. Włosy po jej użyciu są miękkie, błyszczące i dobrze się rozczesują. Wydaje mi się, że faktycznie ma działanie wzmacniające cebulki, ale trudno mi się wypowiadać w tej kwestii. Bardzo lubiłam ją łączyć z półproduktami, dzięki czemu efekty były jeszcze lepsze.


Pozdrawiam serdecznie!

10 komentarzy:

  1. Ciekawie się zapowiada.
    Czytam ostatnio o rosyjskich kosmetykach i jestem zachwycona :D
    Za jakiś czas złożę jakieś większe zamówienie na te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Otagowałam Cię u mnie na blogu :) Byłoby miło, gdybyś odpowiedziała na pytania. www.anamaraa.blogspot.com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne opakowanie, podoba mi się skład wiec może się kiedyś skuszę
    zapraszam do mnie wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawa ta odzywka no i to opakownie! :)
    Masz bardzo fajnego blog. Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A odżywka faktycznie ciekawa. Teraz chodzi za mną wersja z jagodami ;D

      Usuń
  5. Czaję się na nią, ale póki co muszę zużyć moje zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam wersję z miodem i leśnymi jagodami i była świetna- w dodatku ten mega piękny zapach ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ten zapach mnie strasznie ciekawi, tak samo jak działanie ;D

      Usuń