wtorek, 7 maja 2013

Recenzja: Maska do włosów Miodowe Avocado

Organic Shop - Maska do włosów Miodowe Avocado



Opis: Maska do włosów na bazie organicznego oleju Avokado, białego Miodu i Keratyny. Ekspresowa maska do włosów wyśmienicie regeneruje włosy od cebulek aż po same końce, wzmacnia strukturę włosów, dodając im elastyczności i zdrowego wyglądu.





Swoją zamówiłam ze sklepu Setare  przy okazji darmowej wysyłki.


Cena: 27zł za 250ml


Skład: Aqua with infusions of Organic Persea Gratissima Oil, Honey Extract, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Cetyl Ether, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Hydrolyzed Keratin, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid.




Moja opinia: Produkt znajduje się w małym, plastikowym pojemniczku z nakładanym wieczkiem. Całość jest bardzo ładna i elegancka. Zapach jest apetyczny i miły dla nosa, chociaż potrzebowałam trochę czasu by się do niego przekonać, gdyż jest bardzo intensywny. Mnie kojarzy się z owocową gumą do żucia. Maska posiada niezwykle gęstą konsystencję, po odwróceniu pojemniczka spodem do góry pozostaje nienaruszona, nic nie spływa. Skład produktu jest bardzo zachęcający. Znajdziemy w nim olej z avocado, miód, olej ze słodkich migdałów i keratynę. Maska należy do bardzo wydajnych mimo niewielkich rozmiarów pojemnika. Została mi jej jeszcze połowa, a mam ją od połowy marca. Oczywiście używałam jej naprzemiennie z inną odżywką. Nie stosowałam jej na skalp. A jak z działaniem? Jednym słowem świetnie :D Mamy do czynienia z naprawdę dobrym nawilżeniem. Wygładza również bardzo dobrze, nie ma mowy o puszeniu czy odstających włosach. Pomimo gęstej konsystencji nie powoduje obciążenia i szybszego przetłuszczenia. Uwielbiam swoje włosy po jej użyciu, są takie miękkie i przyjemne :)


Pozdrawiam serdecznie!

4 komentarze:

  1. Mam trzy wersje z tej linii-ta i jaśminowa są najlepsze!Są bardzo wydajne!Jak ja tobie zazdroszczę,że miałaś szampony LOVE2mix-moje "małe"marzenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio zastanawiałam się właśnie czy pozostałe maski z tej linii też są takie dobre jak ta, muszę się przyjrzeć bliżej tej jaśminowej :) A szampony są wspaniałe, kuszą mnie jeszcze dwie wersje których nie miałam

      Usuń
  2. Kusi mnie ta maska- czytałam o niej sporo dobrego. Ma przyjemny składzik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie skusił do niej ten skład i bardzo dobrze się stało :D

      Usuń