niedziela, 2 czerwca 2013

Aktualizacja włosowa

Zaczął się czerwiec, czas podsumować piękny miesiąc - maj. Czy dla moich włosów był równie piękny? Powiedzmy. Rozdwojonych końcówek jakby coraz mniej, ale z tym chyba nie wygram. Mimo podcinania i zabezpieczania nie chcą utrzymywać dobrej formy. Taki ich "urok". Drugi problem, z którym nie potrafię dać sobie rady, to wypadanie. Musiałam zrezygnować z olejowania skalpu, by nie stracić połowy włosów. W odpływie wanny po myciu zostaje ich bardzo dużo, ale staram się nad tym zapanować.
Od 29 maja łykam Pilonyx. Kuracja trwać będzie do 27 czerwca.
Miesiąc temu moja grzywka mierzyła ok. 26cm. W tym miesiącu jest to ok. 29cm, co jest równoznaczne z tym, że włosy urosły mi około 3cm :)

Produkty, po które w maju sięgałam najczęściej:
szampony: Natura Siberica Szampon Neutralny, Love2MIX Organic Szampon Stymulujący Wzrost
maski: Organic Shop Miodowe Avocado oraz Drożdżowa
olej: Łopianowy z papryką i olejkami eterycznymi
zabezpieczanie końcówek: Green Pharmacy Jedwab w płynie


Moje włosy w dniu 2 czerwca:



 Postanowienia na czerwiec:
  • Nie kupować żadnych kosmetyków do włosów (w piątek zamówiłam trzy produkty z Setare; powinno mi wystarczyć wszystkiego na cały czerwiec :D)
  • Stosować półprodukty (o tych to zapomniałam całkowicie, ale teraz się poprawię!)
  • Nie jeść czekolady! (moja cera bardzo źle na nią reaguje; będzie ciężko)
  • Wypijać dziennie 1 litr wody + 4 szklanki herbaty (z herbatą akurat nie będzie najmniejszego problemu, jednak z wodą może być już spory)


Pozdrawiam serdecznie!

3 komentarze:

  1. Masz piękny kolor i super długość :) ale podcięłabym końcówki, bo są wyraźnie przerzedzone :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Tak, końcówki koniecznie będę musiała podciąć i to jak najszybciej

      Usuń
    2. Ja też musze podciąć :)

      Usuń