wtorek, 4 czerwca 2013

Recenzja: Love2MIX Organic Krem do ciała - Dla skóry suchej i odwodnionej

Love2MIX Organic Organiczny Krem do ciała - Dla suchej i odwodnionej skóry - Pomidor i Marchewka


Opis: Krem o gęstej, bogatej fakturze głęboko odżywia i nawilża skórę przez długi czas, czyniąc ją gładką i jedwabistą. Organiczny ekstrakt z marchwi jest tradycyjnie używany do intensywnego odżywiania i nawilżania suchej skóry. Organiczny ekstrakt z pomidorów nasyca skórę minerałami, zwalcza odwodnienie i posiada silne działanie antyoksydacyjne.


Link do produktu

Cena: 27zł za 250ml

Skład: Aqua with infusions of Organic Lycopersicum Fruit Extract (Pomidor), Organic Daucus Carota Sativa Seed Oil (Olej z nasion marchewki), Coco-Caprylate/Caprate, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Cetearyl Glucoside, Theobroma Cacao Seed Butter (Masło kakaowe), Glyceryl Stearate, Sodium Cetearyl Sulfate, Carum Parsley Seed Oil (Olej z nasion pietruszki), Cucurbita Pepo Seed Extract (Olej z nasion dyni), Xanthan Gum, Parfum, Sodium Benzoate, Potasium Sorbate, Citric Acid, Beetroot red, Lycepene



Moja opinia:
Opakowanie: Elegancki, płaski pojemnik. Solidny, z grubego plastiku. Krem zabezpieczony jest dodatkowo wieczkiem.
Wydajność: Mimo, że 250ml to może nie za dużo jak na produkt do ciała, to wydajność jest świetna. Zawdzięcza to na pewno swojej konsystencji.
Zapach: Po pomidorze i marchewce można by spodziewać się nie najciekawszych doznań zapachowych. Jednak okazuje się, że zapach tego kremu jest naprawdę przyjemny, delikatny. Dość charakterystyczny, ale w żadnym wypadku nie jest nachalny.
Konsystencja: Bardzo, bardzo gęsta, zwarta, treściwa, taka masełkowa.
Działanie: Krem idealnie nawilża skórę na długi czas. Wydaje mi się, że jakby otula ją jedwabistą warstewką, pozostawia skórę niezwykle gładką i miękką. Cudownie odżywia. Sprawdza się również jako krem do twarzy.
Jestem bardzo zadowolona z tego masełka do ciała. Kolejny raz nie zawiodłam się na kosmetyku z Love2MIX Organic :)


Pozdrawiam serdecznie!

2 komentarze:

  1. Ja niestety nadal obawiam się zapaszku tego masełka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach wbrew pozorom nie jest zły, mnie osobiście się podoba :) Jakoś niespecjalnie wyczuwam w nim pomidory i właściwie chyba z niczym mi się nie kojarzy.

      Usuń