środa, 10 lipca 2013

Aktualizacja włosowa


Przyszła pora na kolejną aktualizację włosową. W czerwcu włoski nie kaprysiły aż tak bardzo. Najgorzej było gdy panowała strasznie wilgotna pogoda na zewnątrz, puch nie do okiełznania. Na głowie mam pełno babyhair, z czego się niezmiernie cieszę :)

Planowałam napisać aktualizację dopiero po wizycie u fryzjera, ale musiałam ją troszkę odłożyć. Jak już się wybiorę na podcięcie włosków to na pewno pokażę wam zdjęcia.

Miałam kilka postnowień na czerwiec, z których szczerze mówiąc średnio się wywiązałam. Najlepiej poszło mi z wypijaniem 1 litra wody dziennie, cały czerwiec trzymałam się tego, teraz w lipcu jakoś o tym nie pamiętam i piję znacznie mniej wody :( Sprawa półproduktów również nie ma się najlepiej. Bardzo rzadko po nie sięgałam, ale było lepiej niż w maju. Niestety nie wytrzymałam z postanowieniem nie kupowania kosmetyków do włosów, a o czekoladzie to już nie wspomnę.. :)

Produkty, po które w czerwcu sięgałam najczęściej:
szampony: Love2MIX stymulujący wzrost, Love2MIX z efektem laminowania, Love2MIX nawilżający z proteinami pereł i jagodami acai
odżywki: Garnier Ultra Doux Awokado i Masło Shea,  Balsam do włosów Seven Oils
maski: Drożdżowa, Isana Hair Preparat intensywnie pielęgnujący z proteinami pszenicy i pantenolem
olej: Łopianowy z papryką i olejkami eterycznymi
wcierka: Aktywne serum na porost włosów
zabezpieczanie końcówek: Green Pharmacy Jedwab w płynie 

Moje włosy w dniu 7 lipca w blasku słońca w mojej ulubionej codziennej fryzurze - warkocz dobierany, ten już strasznie zmaltretowany:


Postanowień na lipiec nie będę już wymyślać, jedynie co to ten nieszczęsny fryzjer i będę kontynuować regularne wcieranie Aktywnego serum na porost włosów. Póki co jego działanie oceniam na plus :)


Pozdrawiam serdecznie!

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. :) I to w nich lubię, za to nie lubię kiedy postanowią się puszyć, oj nie znoszę!

      Usuń
  2. Mam podobne włoski do Twoich :)

    Zapraszam http://lifeandpassion88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Miło mi, że się podobają :D

      Usuń