poniedziałek, 22 lipca 2013

Tydzień pielęgnacji: 15-21 lipca 2013

Hej :)
Zdałam sobie sprawę, że mało mówię tutaj o mojej pielęgnacji włosów. Zazwyczaj znacie tylko kosmetyki, których używam, reszta jest niewiadomą. Żeby jakoś to wszystko przedstawić, zainspirowana pomysłem Hinaty, będę prowadzić zapiski w tabeli. Przede wszystkim będzie to duże ułatwienie dla mnie, wszystko jest przejrzyste i mam kontrolę nad używanymi produktami. Zauważyłam też, że taka tabela pomaga mi w systematyczności.
Przejdźmy teraz do minionego tygodnia:


W tygodniu tylko jeden raz odmówiłam sobie wcierki, ze względu na chęć utrzymania świeżości włosów w niedzielę. Starałam się regularnie zabezpieczać włosy. W sobotę musiałam przetestować moje nowe serum na końcówki z Biovax :D Udało mi się nawet włączyć półprodukty do pielęgnacji, długo musiały leżeć w szufladzie :P


Pozdrawiam serdecznie!

5 komentarzy:

  1. Przejrzałam i jestem ciekawa co to za aktywne serum na porost włosów> :) Jakbyś mogła napisz markę i jak się sprawuję!? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to rosyjskie serum z Apteczki Babci Agafii, ma przede wszystkim świetny skład i sprawuje się bardzo fajnie :) Jeszcze trochę poużywam i napiszę recenzję ;)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :) Rozejrzę się za nim :)

      Usuń
  2. mym chyba ten sam ejdwab od GP , uwielbiam takie wykresy ,sama chyba zacznerobić żeby wszystko ładnie widzieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie tabele są bardzo pomocne :)

      Usuń