poniedziałek, 29 lipca 2013

Tydzień pielęgnacji: 22-28 lipca 2013

Hej wszystkim :)
Dzisiaj krótko o tym jak wyglądał mój miniony tydzień pod względem włosowym.


Nie było jakoś super bogato, ale też nie narzekam. W czwartek mocniejsze oczyszczanie. Piątek leniwy (poza tym, że spędziłam prawie cały dzień na rowerze :P ). Nastąpiła też pewna zmiana, a mianowicie myję teraz włosy co 3 dzień, gdzie wcześniej miało to miejsce co 2 dzień. Nie wiem czy długo przy tej zmianie pozostanę, zaobserwuję co na to moje włosy. Z półproduktami nie poszalałam, jeden raz sięgnęłam po spirulinę. Może w tym tygodniu będzie więcej mieszania ;)


Pozdrawiam serdecznie!

9 komentarzy:

  1. Według mnie naprawdę nieźle wywiązałaś się ze Swoich założeń :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest źle, aczkolwiek jestem zwolenniczką bogatej pielęgnacji :D

      Usuń
  2. dla mnie duzy postep to to, ze myje co dwa... keidys mylam codziennie :D

    zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zmiany nie są wcale takie proste ;D

      Usuń
  3. Podziwiam wytrwałość. Ja jestem tak leniwa, że tylko raz w tygodniu robię maskę na włosy a w inne dni tylko je myję i daję najzwyklejszą odżywkę do spłukiwania :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś bardzo zorganizowana :) ja bym opuszczała nakładanie odżywek itp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki są wakacje to jakoś mi to wychodzi :) Gorzej jak zacznie się rok szkolny :P

      Usuń
  5. Zazdroszczę zorganizowania!

    PS. Zapraszam do mnie na rozdanie
    http://joanna-interestingdetails.blogspot.com/2013/08/wakacyjne-rozdanie-z-firma-green-house.html

    OdpowiedzUsuń