sobota, 20 lipca 2013

Włosy po podcięciu


Witam wszystkich :)
Po długich namysłach i obawach w końcu ścięłam włosy. Muszę przyznać, że była to moja pierwsza wizyta u fryzjera w karierze mojego włosomaniactwa. Ubyło około 10cm włosów. Poprosiłam o równe cięcie i wreszcie udało mi się pozbyć większości przerzedzonych końcówek. Siedząc na fotelu miałam mieszane uczucia. Wiedziałam, że to dobre dla moich włosów, ale zawsze szkoda tych paru centymetrów. Również fryzjerka nie powalała, nie wiem czy oni mają wykute na pamięć, że końcówki są zniszczone i już? Albo to ona widziała jakieś spustoszenia na mojej głowie, których ja za nic na świecie nie mogłam dostrzec? A zresztą.. Nie żałuję, że poszłam. Teraz po prostu czeka mnie długie i intensywne zapuszczanie.

I na koniec oczywiście zdjęcia włosów

Dla przypomnienia - włosy w czerwcu:


Oraz obecnie - po podcięciu:




Pozdrawiam serdecznie!

15 komentarzy:

  1. Nie żałuj!Nadal masz długie ,wyglądają zdrowo,błyszczą,są równo podcięte-pięknie wyglądają!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, strasznie mi miło, dziękuję! :)

      Usuń
    2. Nie żałuję, na początku było mi szkoda, ale przecież odrosną :)

      Usuń
  2. Różnica w sumie niewielka, ale masz naprawdę piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie różnica jest spora, może nie tyle wizualna, ale na pewno wyczuwalna. Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  3. podcinanie włosów na pewno je wzmocni, więc nie ma się czym przejmować... nadal są piękne ! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, teraz będą mogły zdrowo podrosnąć :) Dziękuję :D

      Usuń
  4. Wyglądają dużo lepiej! Zdrowo :)
    Popracowałabym teraz nad blaskiem, bo jakby go brak. Nie mniej jednak masz naprawdę śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Zdjęcia robione bez lampy błyskowej, w pochmurny dzień, więc nie miały też za bardzo jakiego światła odbijać, ale wiadomo, że mogłoby być dużo lepiej, będę pracować :P

      Usuń
  5. Ciekawy wpis :)


    zapraszam do mnie na rozdanie kosmetyczne :)

    http://fashion-and-cosmetics.blogspot.com/2013/07/rozdanie-kosmetyczne-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ja miesiac temu obcielam swoje do ramion i czekam az odrosna :p

    OdpowiedzUsuń
  7. o wiele lepiej wyglądają po podcięciu ;)

    OdpowiedzUsuń