czwartek, 25 lipca 2013

Zakupy


Dziś kolejny post zakupowy, stacjonarnie po raz drugi.
Odwiedziłam Rossmann, gdzie skusiłam się na osławiony krem do ciała Isana w promocyjnej cenie: 7,99zł (coś w tym stylu).


Będąc na mieście nie mogłabym przecież przejść obojętnie obok Hebe :) Zdecydowałam się na serum wzmacniające na końcówki A+E z Biovax'u za 11,99zł (byłam w Hebe również dziś i widziałam, że zarówno te serum jak i krem regenerujący do rzęs były w promocji za 10zł z groszami).


Już stałam przy kasie gdy dostrzegłam lakiery Essie w cenie promocyjnej: 15,99zł. Wystawionych było kilka kolorów, od razu wzięłam dwie sztuki - rozbieloną lawendę 'go ginza' nr 249 oraz piękny niebieski 'avenue maintain' nr 251.


Następnie udałam się do zielarni po nasiona kozieradki za 2,50zł. Zamierzam z niej zrobić wcierkę, wiele dziewczyn ją zachwalało, więc jestem bardzo ciekawa.


Na zakupach w Realu w koszyku wylądował szampon brzozowy z Barwy, który posłuży mi do mocniejszego oczyszczania włosów raz na dwa tygodnie.



Pozdrawiam serdecznie!

6 komentarzy:

  1. Rzeczywiście fajna promocja na lakiery Essie i bardzo ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie szczególnie urzekł ten niebieski :)

      Usuń
  2. No to udało ci się z tymi lakierami!
    Pozdrawiam,
    http://monkeyyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja :) Już mi te lakiery narobiły ochotę na inne z szafy Essie :D
      Również pozdrawiam

      Usuń
  3. Essie w promocji?! szkoda, że do Hebe mam tak daleko :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( Cała wiosenna kolekcja Madison Ave-hue była w promocji.

      Usuń