niedziela, 11 sierpnia 2013

Recenzja: Aktywne serum na porost włosów



Apteka Agafji Aktywne serum na porost włosów



Opis: Roślinne serum na bazie 7 leczniczych ziół stymulujących wzrost włosów. W skład serum wchodzą: Prawoślaz Lekarski, Cytryniec, Żeń-szeń, Melisa, korzeń Łopianu, Pokrzywa, Owoce Brzozy (kotki brzozowe), a także aktywne składniki Kwas Pantotenowy (Prowitamina B5), drożdże piwne, wyciąg z papryki, Klimbazol, Prowitamina B5 aktywizuje regenerację komórek skóry głowy, Kompleks drożdży piwnych zapewnia pełnowartościowe odżywienie włosów, Proteiny są źródłem energii, witamin z grupy B i wszystkich podstawowych aminokwasów, Papryka poprawia krwioobieg, dzięki temu substancje odżywcze docierają do korzenia włosowego.

Dostępność: Kalina, Setare, Lawendowa Szafa, Kokardi (wybrałam tańsze opcje).

Cena: uśredniając waha się między 16-20zł za 150ml.

Skład: Althaea Officinalis Extract (prawoślaz), Shizandra Chinesis Officinalis Oil (chiński cytryniec), Panax Ginseng Extract (żeń-szeń), Melissa Officinalis Leaf Oil (melisa), Arctium Lappa Root Extract (łopian), Urtica Dioica Extract (pokrzywa), Betula Alba Extract (ekstrakt z kotków brzozowych), Yeast Extract (drożdże piwne), Capsicum Anuum Fruit Extract (ostra papryka), Climbazole (klimbazol), Allantoin (substancja aktywna), Pantothenic Acid (witamina B5), Neolone (konserwant).


Moja opinia: Tradycyjnie zacznę od opakowania - wygodna, biała buteleczka z atomizerem. Niestety nie widać ile produktu zostało w środku. Serum pachnie cytryńcem, myślę, że porównanie do środków czyszczących jest trafne, na szczęście po aplikacji na skórę głowy pozostaje niewyczuwalne. Przejdźmy jednak do działania, bo to właśnie dzięki niemu produkt dołączył do grona moich ulubieńców. Faktycznie poruszył moje włosy do wzrostu, jeszcze przed podcięciem zauważyłam, że podrosły. Minęły około 3 tygodnie od wizyty u fryzjera i znów mam wrażenie, że coś się ruszyło. Druga sprawa, to babyhair, jest ich mnóstwo i szybko rosną. Jako, że podczas stosowania tej wcierki nie używałam nic innego na porost, mam pewność co do działania. Serum niestety nie poradziło sobie z wypadaniem włosów, ale wybaczam mu to. Nie mogłaby umknąć bez słowa niesamowita wydajność produktu, starcza na naprawdę długi okres regularnego wcierania. Zdecydowanie najlepsza wcierka jaką do tej pory dane było mi używać :)


Pozdrawiam serdecznie!

7 komentarzy:

  1. Skład świetny i super, że działa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcierka widzę ostatnio popularna bo w większości sklepów wykupiona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, ostatnio chciałam ją zamówić dla mamy i natknęłam się na braki ;)

      Usuń
  3. Mam drugie opakowanie-czaję się na trzecie!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog..zapraszam na mój blog www.stankoos.blogspot.com.. i w miare mozliwosci o dodanie do obserwujacych..pozdrawiam-stankoos.dziekuje..

    OdpowiedzUsuń