niedziela, 4 sierpnia 2013

Recenzja: Garnier Ultra Doux Odżywka do włosów zniszczonych


Garnier Ultra Doux Odżywka do włosów zniszczonych z olejkiem z awokado i masłem karité


Opis: Wyjątkowa receptura, aby odżywiać włosy bardzo suche i zniszczone. Odżywka Garnier Ultra Doux łączy olejek z awokado znany ze swoich właściwości uelastyczniających z wysoce odżywczym masłem karité, w kremowej i apetycznej formule, bez obciążania włosów. Rezultat: Twoje włosy stają się wyjątkowo łatwe w rozczesaniu i odżywione. Są niewiarygodnie miękkie i błyszczące.

Dostępność: Odżywkę dostaniemy niemalże wszędzie, od supermarketów po raczej każdą drogerię.

Cena: 7-8zł za 200ml

Skład: Aqua/Water, Cetearyl Alcohol, Elaeis Guineensis Oil/Palm Oil, Behentrimonium Chloride, Cl 15985/Yellow 6, Cl 19140/Yellow 5, Stearamidopropyl Dimethylamine, Chlorhexidine Dihydrochloride, Persea Gratissima Oil/ Avocado Oil, Citric Acid, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Hexyl Cinnamal, Glycerin, Parfum/Fragrance (FIL C39789/1)

Moja opinia: Produkt mieści się w twardym, plastikowym opakowaniu z brązowym zatrzaskiem. Butelka stoi do góry dnem co ułatwia aplikację odżywki. Konsystencja odżywki jest gęsta, zwarta i kremowa, żółta. Posiada ona słodki zapach, trochę chemiczny, ale nie mdlący ani duszący. Odżywka nie jest zbyt wydajna. Skład jest przyzwoity jak na produkt Garniera, nie zawiera silikonów. Działanie również mile zaskakuje. Ładnie nawilża, ułatwia rozczesywanie, sprawia, że włosy stają się miękkie i błyszczące. Minus za wydobywanie końcówki produktu, tak to jestem z niej zadowolona :)


Pozdrawiam serdecznie!

5 komentarzy:

  1. Ja, uwielbiam ją... :D:D
    Szkoda tylko, że nie są dostępne wieksze pojemności jak w przypadku szamponów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, przydałoby się większe opakowanie tej odżywki ;)

      Usuń
  2. Miałam i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również byłam z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń