poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Tydzień pielęgnacji: 29-4 lipca/sierpnia 2013 + Nowości

Hej :)
Jak tam po weekendzie? Bo ja dawno nie byłam tak zmarnowana :P Moje włosy natomiast mają się nieźle. Spójrzmy co je spotkało w zeszłym tygodniu:


Było nieco bardziej półproduktowo niż ostatnio. Środowe zabiegi dobrze wpłynęły na wygląd moich włosów, ale niestety nie mogłam się nimi nacieszyć, bo musiałam nosić je związane. Zawsze musi być jednak coś za coś. Tym razem w odstawkę poszło olejowanie. Ale przynajmniej ten jeden raz w tygodniu na całą noc udało się je nakarmić olejem. Nie wiem jak kiedyś mogłam się obejść bez zabezpieczania, obecnie prawie nie mam rozdwojonych końcówek, sukces!

_____________________________________________________________________

Dzisiaj do drzwi zapukał listonosz z malutką przesyłką ze sklepu Setare.


W środku znalazł się Olej z nasion bawełny oraz Mydełko królewski jaśmin. Olej wyląduje na moich włosach kiedy już wykończę łopianowy. Mydełkiem będę myła twarz, muszę się najpierw oswoić z jego intensywnym zapachem jaśminu :D


Pozdrawiam serdecznie!

9 komentarzy:

  1. Ciekawe jak się olejek bawełniany sprawdzi na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się nie mogę doczekać pierwszego użycia, tak jestem go ciekawa :D

      Usuń
  2. Mnie również zaciekawił ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam się powstrzymać i już dziś go użyłam ;D

      Usuń
  3. plan robi wrażenie, ja zazwyczaj używam dwóch produktów w tygodniu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam, ja bym nie potrafiła się ograniczyć do dwóch produktów :D Również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Nawet nie widziałam, że taki olej istnieje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ostatnio zszokował olej z norek..

      Usuń
  5. Witam bardzo serdecznie. Zapraszam na rozdanie na mojego bloga: http://skonfundowanazyciem.blogspot.com/2013/06/pierwsze-rozdanie.html

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń