piątek, 9 sierpnia 2013

Ulubieńcy lipca


Witam :)
Dziś krótko (dosłownie w paru słowach) przedstawię Wam moje ulubione kosmetyki, po które sięgałam w lipcu. Trochę się spóźniłam, no cóż ;)



  • Aktywne serum na porost włosów - Świetna wcierka! Najlepsza jaką do tej pory miałam. Naprawdę działa, ale z takim składem nie ma się co dziwić.
  • Balsam do włosów Seven Oils - Balsam, który podbił moje serce. Kocham szczególnie jego skład i zapach, w działaniu również bardzo przyjemny.
  • Green Pharmacy Jedwab w płynie - Bardzo fajny "zabezpieczacz" końcówek. Pięknie pachnie, jest lekki i dobrze spełnia swoją rolę.
  • Mydełko Różowy Grapefruit - Mydełko z różową glinką, które przedstawiałam Wam już w tym poście. Polubiłam się z nim. Moja twarz po umyciu nim jest niesamowicie przyjemna w dotyku.
  • Lovely Tusz do rzęs curling pump up - Tusz, który przypadł mi do gustu. Bardzo podoba mi się efekt jaki pozostawia na rzęsach.
  • Balsam do ust Miodowy Cukierek z pomarańczą - Ten ślicznie pachnący balsam również pokazywałam Wam tutaj. Uwielbiam go używać, kilka razy dziennie minimum.

O dziwo, żaden z powyższych kosmetyków nie doczekał się swojej recenzji. Muszę to naprawić. Który z produktów zaciekawił Was najbardziej? Czego recenzja powinna się pojawić w najbliższym czasie?


Pozdrawiam serdecznie!

8 komentarzy:

  1. To aktywne serum na porost włosów jest bardzo interesujące :) Czekam na pełną recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się biorę za pisanie recenzji :D

      Usuń
  2. Mnie również zainteresowało to serum na porost włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam to serum-mam drugie opakowanie i nie ostatnie.Kusisz balsamem 7oils i mydełkiem,na ich punkcie dostaje ostatnio świra-takiego małego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je uwielbiam i na pewno kupię kolejne opakowania. Oj :D

      Usuń
  4. Uwielbiam to serum na porost ! :)

    OdpowiedzUsuń